15 Eylül 2013 Pazar

I Am Sam


   Dün başladım ve aynı gün içinde bitirdim ... Benim beğendiğim bir diziydi ve bir yandan da BOF ' a benziyordu ... Ama gerçekten de güzeldi ... Özellikle Chae Moo Shin ' in 2. bölümdeki dövüş sahnesi ... Aslına bakılırsa bende dizi 2. bölümde tamamıyla başlamıştı ... Her neyse aslında bu diziyi Lee Min Ho 'nun oynadığı dizilerin içinde buldum ama çocuğu doğru düzgün göremedim bile . Tün dizi boyunca toplasan 5 dakika anca gördüm yani ...
   Dizide etkilendiğim bir diğer adam da  Kim Woo Jin  oldu ...  Kim Woo Jin  , Yoo Eun Byul ' un babasının adamı ... O karizmatik duruşu falan süperdi ... Kavga sahnesinin birinde dikilişi vardı ya orası beni benden aldı yaa ... Çocuk zaten tek başına karizmaaa ...
Park Jae Jung


  Hafif sakal adama ayrı bir karizma katıyo yani ... Ama dizide Yoo Eun Byul ' un bu adam yerine o öğretmeni seçmesiydi ... O adamda ne buldun be kızım ya ... Harbi zevk falan yok sende o derece , şu adamdaki karizma Kore' de sayılı adamda var ...  Haksız da değilim yani dizinin ilk bölümüne bakın anlarsınız yani ...
  Bir de Lee Min Ho olayı var ... Adam hayalet gibi oldu ya :( . Çok üzüldüm ...



Şu tatlılığa baksanıza yaa ... Hangi adam bunu dizide arka plana koyar ki ... Süs olarak kaldı çocukcağız ...  Tatlılık budur yani ... Best Model seçilir bu çocuk ... O kadar yani ... Vee son bir tatlı kaldı Chae Moon Shin


 Tatlılık , çekicilik , yakışıklılık dedimmi bu  üçlü ilk 10 ' un üstlerinde olurlar yani ...  Yoruldum bu kadar yeter ya ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder