1 Eylül 2013 Pazar

Playful Kiss

                                                      


Playfull Kiss için ilk başta çok önyargılıydım hele ilk bölümü 3 kere açıp kapattım ... Çünkü başta bana biraz salakça gelmişti ama sonradan kendimi zorlayıp ilk bölümü bitirdim ... Ama nasıl bitirdim yani anlatamam ... Neyse bunları geçiyorum ... İlk olarak Oh Ha Ni 'nin arkadaşlarından bahsedeyim ... Ne salak şeydi onlar ya ... Kızla çocuğu iki saniye bırakmadılar .. Bi de durmadan dedikodu yapıyolar ya :)

Bunun dışında Baek Seung Jo ' nun , Oh Ha Ni ' ye ilk başlarda yaptıkları sinirlerimi zıplattı ya ... Gerçi Oh Ha Ni ilk başlarda azzıcık çirkidi yani çok tipli değildi ... Ama yinede mutlu sonu güzeldi ... Ama bana sorarsanız Oh Ha Ni ' nin yeride City Hunter de ajan olan kız Kim Na Na olabilirdi ... Ama gerçi o en son bildiğime göre Lee Min Ho ' nun sevgilisiydi ama neyse ...

Baek Seung Jo ' nun annesi ayrı bir depremdi ... Çocuğu bir rahat bırakmadı ... İkisi de ne yaparsa yapsın millete yayıyodu çok sinir oldum ... Anne dediğin öyle mi olur ? Olmaz ... Oh Ha Ni ' nin evde yanlız kaldığı zaman yemek yapmaya çalışması çok komikti ... Neredeyse evi yakıyodu kız ya adam zor yetişti , madem bilmiyosun ne halt etmeye mutfağa giriyosun ? Allahtan Baek Seung Jo oradaydı da yemek yaptı bi de kızın yaptığı o yemek neydi ya ... Yüzüne bakılmıyodu ... Ama esas oğlumuz :) ne yaptı girdi mutfağa saniyesinde sofra kurdu çocuk ... Bir de Hae Rea benim sinirimi oynattı ya ... Bi düş şu çocuğun yakasından , çocuk tenis kulübüne gidiyo bu kız orda , çocuk işe gidiyo kız orda , çocuk yatırım için biriyle görüşcek kız yine orda ... Çocuğun alacağı varsa da almazdı yani :) .. Ama Oh Ha Ni ' de bu konuda onunla aynı oldu , sabahtan akşama kadar çocuğun iş yerinden ayrılmadı ...

Ben Oh Ha Ni ' den hoşlanan o salak giyimli özürlü tavırlı çocuğa da çok acıdım ama ya sonralardan adam gibi giyinmeye başladı ... Bir de pizza ödüllü yarışta Oh Ha Ni ' nin öğretmeni , Baek Seung Jo ' nun öğretmeninin şortunu yırtmıştı ya o da bence çok komik olmuştu ama Baek Seung Jo ' nun yaptığı ve beni sinir eden şeylerden biri mezuniyet yemeğinde Oh Ha Ni ' yi rezil etmesi hem dalga geçiyo hem de gülüyo gıccıkk ...

Bence bu kadar anlatmak yeterli ya zaten düzenleyemedim ... Bi başından bi sonundan anlattım ... Zaten bu diziyi çok anlatırsam zevki kalmazdı , izleyin ...

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder