14 Eylül 2013 Cumartesi

Personal Taste



İlk başlarda bu diziyi hep erteliyordum ama izleyince ne kadar büyük bir hata yaptığımı anladım ... Keşke daha öncelerinde izleseydim diyorum ... Daha önce izlediğim dizileri bilmem kaç kere izleyeceğime buna başlasaydım diyorum ...
 Neyse Konuya Geliyorum ...
Dizide Jeon Jin Ho  ve Park Gae In anlatılıyor ... Gae ' ye ilk başlarda sinir oldum ... Gidip düğünü basması falan çok kötüydü ... Tamam ihanete uğramışsın ama bir de mikrofonla herkese yayıp sonra da keşke bana söyleseydiniz diyo ... Kendi mutlu olup onları ayırıyor ... Onlar dediğim eski sevgilisi
Han Chang Ryul ve In Hee ... Adam seni sevmiyor ne diye düğününü bozuyorsun ... Ayrıca In Hee ondan daha güzel ...
In Hee ;
 Bakın In Hee daha güzel değil mi bir de Gae In ' e bakın
Gae In ;
  Ayrıca şöyle ' de bir ayrıntı var ki In Hee ile Han Chang Ryul daha çok yakışıyor ..
 -Tabi bu benim düşüncem -

 Neyse bir diğer konu Jeon Jin Ho ... Sormadan herkese Gay olduğunu söyledi ... Adama sormadan ne diye dedikodu çıkartıyosun ki ... Çocuğu ne zor durumlara soktu yaa ...
Bi baksanıza şu çocuk hiç gay olabilir mi ?

Yok değil mi ? Ayrıca bu adamın nişanlısı Gae In ' dan daha güzeldi ki :(
Na Hye Mi ; -nişanlısı-

Yani kısacası dizideki tüm bayanlar Gae In ' den daha güzeldi ...  Ama beni dizide en çok üzen şey In Hee ve Han Chang Ryul ' un ayrılmasıydı ... Çok üzüldüm o sahnelere bir de Ryul ve In Hee ' nin kavga ettiği yerde Ryul ' un üstünü çıkarması çok komikti ya ...
 Aslında bu diziyi izlemeniz lazım ... Bu yüzden bu kadar yazmanın yeterli olduğunu düşünüyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder