2 Eylül 2013 Pazartesi

Fondant Garden

  Merhaba evet hâlâ yaşıyorum ... Tatil yüzünden epey zamandır yazı atmıyodum ... Zaten bu yazılar saatlerimi alıyo diye boşluyodum ama gerçektende alıyor .... Neyse ben asıl yazıya geçiyim .... Bazen sesim kısılır ama yaşama belirtileri gösteririm :):):)


 

Epey oluyo Fondant Garden ' i de bitirmiş bulunuyorum ... Öncelikle çok güzel bir diziydi ... Bölüm başındaki müzikli yer de çok komikti ... Neyse onu bunu bırakıp yazıya geçiyorum ...

  İlk bölümünde Min ' e acımıştım ... Ailesinin zoruyla evlendiriceklerdi çocuğu . Hem de balina gibi çirkin bir kızla , kimin gönlü el verir oğlunun balinayla evlenmesine ... En azından benim gönlüm izin vermez ... Ama bu konuda arkadaşını taktir ediyorum , yardım etti aşkıma yoksa olacaklarışünemiyorum .... Kaçış planı harikaydı ... Ama öncekinde yakayı hemen ele vermişti :):):) ... Bir de Mi En ile aynı taksiye binmişti ya çok güldüm ona ...

  Mi En ' de tatlı kızdı ama ... Şirin bişeydi ve yakışıyolardı ... Ama başlarda Mi En ' e de çok kızdım .. Çocuğa çok sert davrandı , bir de kafasına tavayla vurdu ... Mi En ve arkadaşlarının Min ' i ne yapacaklarını karar vermeye çalıştıkları an vardı ya birden ortaya çıkıp '' Bi karar verdiniz mi '' dediği an ... Korkudan yüreğim ağzıma geldi , birden çıktı ortaya ... Hayalet gibi :):):) . Ama Mi En ilk başlarda bunun abisini sevmişti o zaman ona zevksiz kız nolcak diye kızmıştım .. Bizim aşkımız dururken gitti kime aşık oldu demiştim ... Ama sonra aklı başına geldi bizimkinin ...
 


Min neler çekti ondan .... Bu arada Min ' in Park Jung Min olduğunu söylememe gerek yok heralde ona yazılarda Min denir ... Neyse nerde kalmıştım ... Min ne acılar çekti , acıların çocuğu oldu aşkım hele bir de elini kaktüse batırınca çok üzüldüm , ondan çok benim canım acıdı ... Acaba orayı nasıl çektiler çok merak ediyorum ... 


Mi En ' in arkadaşı olan kız da çok güzeldi ve o da Min ile yakışıyodu benim ilk başlardaki tahminim Min ' in ve o kızın sonradan birbirlerini sevmeleriydi ... Min ve o kız çıkmaya başlayınca da Mi En bu sefer onu sever diye düşündüm ama öyle olmadı ama iyikide olmadı ve bu sefer klasik olmamıştı ... Hani normalde kız yada erkek sonradan başkasını sever eskiden sevdiği kişi de sonradan ona aşık olur ya ... Klasik işte böyle olmaması ayrı bir güzel oldu ... Bir de babasının çocuğu bulduğu bölüm çok güzeldi... Tekrar aynı kızla evlendirmek istediği an öldüresim geldi ... Kız aylarca aynı yerde durmuş sanki yine köprüdeydi yine atlıycaktı ... Bu ne ya bu da durmadan atlıyo sahteden oda :):):): ...

Ama bu çocuk da durmadan hafızasını kaybediyor ... Ne iş anlayamadım gitti ... Ama Mi En ' in Min ' e üstünü giydirdiği bölüm çok komik ve acılıydı :(:(:(

  Neyse  en sonunda Mi En 'in arkadaşıyla eski sevgilisi evlenince hafiften bir rahatladım ... En azından Mi En o suratsıza bir daha dönemeyecekti ...
 


Bir noktada daha  Min  ' e sinir oldum , değinmeden geçemedim ... Bar ' a gitmesi yetmiyormuş gibi bir de kızlara asılıyo yaa ... Hem de ideal tipim diyo salakkk ..... Min ' de oraya gitti ya ben gül gül öldüm ... Ama salak kız tanımadığı herifle otele ne halt etmeye gidiyon neymiş iyilik edecekmiş... Min yetişmeseydi görürdün sen iyiliği ... Ama bizim Min naptı buldu kızı tuttu elinden çıkarttı odadan aferin tebrik ettim aşkımı :):):) ...Her neyse ya elim yoruldu artık şu yazıları ben söylesem bilgisayar yazsa siz beni o zaman göreceksiniz ama şans ne yapalım neyse sonuçta Mi En ve Min birbirine kavuştu ...



- Bu arada Mi En ve Min uyumlu oldu Mi En Min ... :):):)

 

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder